به سایت ایران پود خوش آمدید.

آدرس:

اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها

تلفن تماس:

09131130224

پشتیبانی

09130858100

خرید عمده پارچه تترون مدارسی ارزان

خرید عمده پارچه تترون مدارسی ارزان با انتخاب مراکز عرضه و فروش بدون واسطه میسر می گردد. این مجموعه با ارائه بهترین پارچه مدارسی شرایط دسترسی به مناسب ترین قیمت پارچه مدارسی را فراهم کرده است.

بهترین پارچه مدارسی باید با توجه به پوست حساس کودکان از لطافت خاصی برخوردار بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکند. در میان تنوع بالای پارچه های موجود در بازار پارچه های تترون بهترین‌ گزینه قرار می گیرند.

خرید عمده پارچه تترون مدارسی در بین مراکز تولیدی از استقبال خوبی برخوردار است؛ به همین سبب نیاز بوده از پارچه های با کیفیت کارخانجات برند و مطرح تهیه شود.

در ادامه این مطالب می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تولید و رنگرزی پارچه تترون و مشخصات بهترین پارچه های مدارسی به دست آورید.

تولید و رنگرزی پارچه تترون

پارچه تترون جزء پر استفاده ترین منسوجات موجود در بازار است، چرا که از آن برای دوخت انواع البسه و لوازم دیگر استفاده می کنند. در روند تولید این پارچه از نخ های ویسکوز و همچنین پلی استر استفاده می ‌شود، به همین سبب این پارچه از ویژگی های خاصی برخوردار می گردد.

پارچه های تترون را بر اساس میزان استفاده از نخ های پلی استر و ویسکوز پنبه، طبقه بندی می کنند که هر چقدر میزان استفاده از الیاف پلی استر بیشتر بوده، در نتیجه پارچه تترون براقیت بیشتری دارد.

در صورتی که الیاف ویسکوز پنبه حجم بیشتری داشته، پارچه از لطافت بیشتر و جذب رطوبت بالاتر برخوردار می گردد. به همین سبب هر گروه از این پارچه ها برای استفاده در کاربرد خاصی بیشتر مورد استقبال واقع است.

پارچه های تترون در کارخانجات تولید کننده در چندین عرض مختلف تولید می شود که پارچه‌ هایی با عرض ۹۰ سانتی متر ۱۵۰ سانتی متر و ۱۸۰ سانتی متر جزء عرض های پر استفاده بوده و معمولاً برای دوخت انواع شلوار و لباس کاربرد دارند. اما عرض ‌های بالاتر مانند دو متر و سه متر نیز تولید می شود که در جهت تولید انواع چادرهای مناسب جشن تکلیف از رنگ های روشن و برای دوخت انواع ملحفه از طرح های گلدار استفاده می کنند.

پارچه تترون جزء پارچه های تخت باف بوده که با نخ های خام توسط دستگاه های ریسندگی و بافندگی مخصوص بافته می ‌شود. پس از پایان بافت پارچه را به سالن های رنگرزی انتقال می دهند.

در سالن های رنگرزی چندین شیوه رنگ آمیزی برای پارچه های تترون وجود داشته که بسته به بازار هدف و نوع استفاده از شیوه های مختلف کمک می ‌گیرند. به طور معمول در همه شیوه‌ ها پارچه های تترون از ثبات رنگی خوبی برخوردارند.

با گشتی در بازار عرضه و فروش در می‌ یابید که پارچه تترون در تنوع بالای رنگ بندی تولید شده که برای هر رنگ چندین هایلایت رنگی وجود دارد. اما به دلیل صرف زمان و هزینه بالا برای تولید پارچه های تترون رنگی در هر کارخانه بسته به فضا و هزینه ها بین ۴۰ تا ۹۰ رنگ را تولید می ‌کنند.

مشخصات بهترین پارچه مدارسی موجود در بازار

با نزدیک شدن به شروع مهرماه و سال تحصیلی جدید تلاش و تکاپو برای تهیه پارچه های مناسب جهت دوخت لباس فرم مدارس بیشتر می ‌شود و بازارهای عرضه و فروش پارچه از رونق خوبی برخوردار می گردد.

در میانه بازارهای عرضه و فروش با انواع مختلف از پارچه رو به رو  شده که ممکن است در انتخاب پارچه مناسب دچار سردرگمی شوید. چرا که کارخانجات زیادی در صنعت نساجی فعالیت کرده و پارچه های مختلفی را تولید می کنند.

در بین تنوع بالای پارچه های موجود در بازار که برای فرم لباس مدارس مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه تترون به عنوان بهترین پارچه مدارسی موجود در بازار است که با داشتن ویژگی و مشخصات خاص، اغلب مراکز تولیدی ترجیح می دهند تا این پارچه را استفاده نمایند.

در اینجا به برخی از ویژگی ‌های خاصی که مدنظر مراکز تولیدی است، اشاره می ‌کنیم:

تراکم بافت مناسب

تراکم بافت مناسب موجب می ‌شود تا پارچه ها بدن نمایی نداشته و در حین استفاده، سطح آنها کمتر دچار چروک گردد.

نرمی و لطافت

معمولاً لباس ‌فرم به صورت مستقیم با پوست کودکان در ارتباط بوده؛ به همین سبب نرم بودن الیاف پارچه جزء اولویت خریداران قرار می گیرد.

نداشتن آب رفت

پارچه ‌هایی که دچار آب رفت می ‌شوند از لحاظ اقتصادی به صرفه نبوده و مراکز تولیدی در صدر اولویت های خود نداشتن آبرفت پارچه ‌ها را قرار می دهند.

برخورداری از ثبات رنگ بالا

لباس فرم دانش آموزان باید به طور مرتب مورد شستشو قرار بگیرد و داشتن ثبات رنگی بالا، در شستشوهای متعدد موجب حفظ کیفیت لباس تا پایان سال تحصیلی می شود.

عرض پارچه

عرض پارچه از جمله موارد بسیار مهمی است که برای الگو کشی و برش لباس ها مورد توجه قرار می گیرد و در اغلب مواقع از پارچه هایی با عرض استاندارد ۱۵۰ سانتی متر برای دوخت لباس فرم استفاده می کنند.

خرید عمده پارچه تترون مدارسی از استقبال بالایی در بازار برخوردار است؛ زیرا تمامی مشخصات و ویژگی هایی که برای دوخت لباس فرم مدارس لازم بوده را به صورت یک جا دارد.

بهترین قیمت پارچه مدارسی در کجا عرضه می گردد؟

پارچه های مدارسی در حجم های عمده بین مراکز تولیدی مورد استفاده قرار می ‌گیرد، به همین جهت نیاز است تا با قیمت مناسب تر تهیه گردند.

خرید عمده پارچه تترون مدارسی در مقایسه با سایر پارچه های دیگر از استقبال بیشتری برخوردار است. به همین سبب مرکز تولید کننده لباس فرم مدارس ترجیح می دهد تا به سراغ مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه بروند.

برای اینکه بهترین قیمت پارچه مدارسی را به دست آورید می توانید از طریق روش های مختلف به مراکز مستقیم و بدون واسطه دست پیدا کنید که بهترین این روش ها عبارتند از:

  • مراجعه مستقیم به کارخانجات تولید کننده پارچه
  • مراجعه به نمایندگی ‌های عرضه و پخش در شهرهای مختلف
  • استفاده از عمده فروشی ها و بنکداری های فعال در بازارهای بزرگ
  • استفاده از سایت های آنلاین معتبر

بزرگترین مرکز خرید عمده پارچه تترون مدارسی

پارچه تترون مدارسی جزء پارچه های پراستفاده بوده که تقریباً به عنوان مواد اولیه تولیدی های لباس فرم محسوب می شود. به دلیل داشتن کیفیت بالا این پارچه ها را برای دوخت انواع لباس فرم و به خصوص لباس فرم مدارس استفاده می نمایند.

انتخاب بزرگترین مرکز خرید عمده پارچه تترون مدارسی موجب شده تا به تنوع بالای عرض و رنگ بندی پارچه های تترون دست پیدا کنید. تنوع رنگبندی بالا موجب می ‌شود تا خریداران عمده با خیال راحت برای هر گروه سنی رنگ های مناسب را بخرند.

از ویژگی های مهم این مرکز خرید عمده پارچه تترون ارائه محصولات خود با قیمت مناسب است که مورد توجه مشتریان قرار می‌ گیرد؛ زیرا هر چه قیمت مناسب ‌تر باشد، خریدار با خیال راحت می تواند حجم بیشتری از پارچه را تهیه کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

پارچه مدارسی :قیمت عمده
شرکت نساجی فدک اصفهان
پارچه کجراه بروجرد : لباس کار
پارچه لباس کار در شهرک‌های صنعتی: راهنمای انتخاب
پارچه لمینت تنفسی بیمارستانی : لیست قیمت
معرفی پارچه تنظیف پوشکی  

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش