به سایت ایران پود خوش آمدید.

آدرس:

اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها

تلفن تماس:

09131130224

پشتیبانی

09130858100

خرید پارچه ترگال مدارسی فدک

انواع پارچه ترگال مدارسی نساجی فدک اصفهان را بدون هیچ واسطه و افزایش قیمتی، از طریق نمایندگی های فروش آنلاین پارچه اصفهان خریداری کنید.

اصفهان امروزه بدون شک رکورد دار تولید انواع پارچه ترگال به خصوص پارچه ترگال مدارسی بوده که توانسته با کارخانجات متعدد تولیدی، نامی آشنا در صنعت نساجی کشور ما باشد.

نساجی فدک یکی از این کارخانجات معتبر تولیدی پارچه ترگال اصفهان است که با تولید انواع پارچه مناسب لباس کار و پارچه مدارسی، محبوبیت بالایی را در بازارهای امروزی کسب نموده است.

پارچه ترگال مدارسی فدک، جز نمونه های مرغوب و باکیفیت پارچه مدارسی موجود در بازار است که با مشخصات ذیل روانه بازار می گردد:

  • پارچه مدارسی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ گرمی
  • دارای ثبات در رنگ و تراکم بالا
  • قیمت بسیار مناسب

پارچه مدارسی فدک

 

البته مبحث قیمت پارچه ترگال مدارسی، در بازارهای شهرهای گوناگون به سبب وجود واسطه ها، دستخوش نوسانات زیادی شده و خرید با قیمت و کیفیت واقعی، تبدیل به دغدغه ای جدی برای خریداران این پارچه گردیده است. پس راه حل خرید اقتصادی پارچه ترگال مدارسی فدک چیست؟

 

خرید پارچه مدارسی فدک

همانطور که متوجه کیفیت مرغوب پارچه ترگال مدارسی تولیدی نساجی فدک شدید، اگر به دنبال خرید با قیمت واقعی و کیفیت اصل این پارچه در بازارهای پر از تبلیغات امروزی هستید، نمایندگی های اصلی فروش را برای خرید شناخته و سپس خرید خود را به شکل عمده و جزئی ثبت کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

پارچه مدارسی :قیمت عمده
شرکت نساجی فدک اصفهان
پارچه کجراه بروجرد : لباس کار
پارچه لباس کار در شهرک‌های صنعتی: راهنمای انتخاب
پارچه لمینت تنفسی بیمارستانی : لیست قیمت
معرفی پارچه تنظیف پوشکی  

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش