به سایت ایران پود خوش آمدید.

آدرس:

اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها

تلفن تماس:

09131130224

پشتیبانی

09130858100

خرید پارچه مناسب کت و دامن

آیا می دانید که چه پارچه ای برای دوخت کت و دامن مناسب تر است؟ از کدام نمایندگی های فروش پارچه در بازار می توان قیمت دست اول این پارچه را خریداری کرد؟

امروزه تولید کنندگان انواع کت و شلوار و دامن در مدل های زنانه و مردانه با توجه به شرایط آب و هوایی، سلیقه خود و مشتریانشان، از انواع پارچه های گوناگونی برای دوخت استفاده می کنند که بدون تردید کیفیت بالای پارچه مصرفی، مرغوبیت ۱۰۰ درصدی از محصولات تولیدی را نتیجه خواهد داد.

اما اغلب این تولید کنندگان شاید کیفیت مرغوب را در بسیاری از فروشگاه های عرضه پارچه دیده اند، اما همواره به سبب وجود واسطه ها و افراد سودجو، نتوانسته اند قیمت متناسب با کیفیت را خریداری کرده باشند و به نوعی عادت به گران خرید کردن نموده اند.

این دغدغه به خصوص برای تولیدی های نوپا و تازه تأسیس از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و آنها می دانند که با انتخاب اشتباه پارچه مصرفی ممکن است خسارات سنگین مالی را هم متحمل گردند.

پارچه مناسب دامن

 

نمایندگی پارچه کت و دامن

اگر شما تولید کننده انواع کت و دامن های شیک و مجلسی هستید و می خواهید با قیمت تمام شده مقرون به صرفه تری، قدرت فروش بالایی را تجربه کنید، بایستی با شناخت نمایندگی های معتبر فروش در این حوزه و مشورت با مشاورین باتجربه آنها، نسبت به انتخاب پارچه مناسب با قیمت عالی، اقدام کرده باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

پارچه مدارسی :قیمت عمده
شرکت نساجی فدک اصفهان
پارچه کجراه بروجرد : لباس کار
پارچه لباس کار در شهرک‌های صنعتی: راهنمای انتخاب
پارچه لمینت تنفسی بیمارستانی : لیست قیمت
معرفی پارچه تنظیف پوشکی  

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش