به سایت ایران پود خوش آمدید.

آدرس:

اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها

تلفن تماس:

09131130224

پشتیبانی

09130858100

فروش پارچه مدارسی درجه یک در اصفهان

انواع پارچه مدارسی تولیدی کارخانجات درجه یک اصفهان را هم اکنون به شکل عمده و با قیمت خود کارخانجات معتبر تولیدی سفارش خرید آنلاین دهید.
پارچه مدارسی در روزهای منتهی به سال تحصیلی جدید از پرمخاطب ترین پارچه های موجود در بازار است که همه ساله تولید کنندگان انواع لباس فرم مدارس، دغدغه ی چگونگی خرید این پارچه را دارا بوده اند.
دغدغه ی ای تولید کنندگان، قیمت و کیفیت انواع پارچه مدارسی بوده، چرا که می دانند کیفیت مرغوب پارچه مصرفی می تواند علاوه بر کیفیت ۱۰۰ درصدی لباس مدارس، قدرت فروش آنها را نیز بالا ببرد.
بر همین اساس، مشاورین فروش نمایندگی های اصلی عرضه پارچه مدارسی، پارچه ترگال را جهت خرید به این تولید کنندگان پیشنهاد می دهند.

پارچه مدارسی اصفهان

پارچه ترگال مدارسی، دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ گرمی است که با تنوع رنگی، ضخامت خوب و قیمت بسیار مناسبی که داشته، می تواند مناسب ترین پارچه جهت دوخت و تولید انواع مانتو و روپوش فرم مدارس دخترانه و پسرانه باشد.

 

نمایندگی پارچه مدارسی اصفهان

هم اکنون تمامی تولید کنندگان انواع لباس مدارسی می توانند با مراجعه به نمایندگی های آنلاین عرضه انواع پارچه مدارسی اصفهان، برندهای معتبری از پارچه ترگال مدارسی فدک، مهنام و … را بدون هیچ واسطه و افزایش قیمتی خریداری کنند.
راه های ارتباط با ما ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ محمدنژاد
ارسال کالیته به سراسر ایران
فروش به صورت مستقیم از کارخانه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

پارچه مدارسی :قیمت عمده
شرکت نساجی فدک اصفهان
پارچه کجراه بروجرد : لباس کار
پارچه لباس کار در شهرک‌های صنعتی: راهنمای انتخاب
پارچه لمینت تنفسی بیمارستانی : لیست قیمت
معرفی پارچه تنظیف پوشکی  

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش