به سایت ایران پود خوش آمدید.

آدرس:

اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها

تلفن تماس:

09131130224

پشتیبانی

09130858100

پارچه لمینت تنفسی بیمارستانی : لیست قیمت

پارچه لمینت تنفسی بیمارستانی با قابلیت عبور هوا از لمینت فیلمی و پارچه اسپان باند سبب جریان هوا و خنکی پرسنل می شود ،قیمت این پارچه به روز می باشد .،بر خلاف لمینت اسپان باند و کوتینگ که هوا عبور نمی کند .گرماژ این پارچه ۵۰ گرم می باشد.

پارچه لمینت تنفسی چیست؟

همان طور که مستحضر هستید در میان تمامی پارچه هایی که در حال حاضر بازار تولید و در عین حال فروش خوبی دارند، اسپان باندها از رونق بالاتری برخوردارند.

خود پارچه های اسپان باند به انواع و اقسام گوناگونی تقسیم می شوند و هرکدام کارایی خاص خودشان را دارند و از آن ها در مصارف گوناگونی بهره برده می شود.

در میان اسپان باندها، نوع ضد آب آن از هم شهرت خوبی برخوردار است که به آن پارچه اسپان باند لمینت و یا اسپان باند ضد آب گفته می شود و با این نام ها می توانید در بازار آن ها را مورد خرید و فروش قرار بدهید.

جالب است بدانید که به این نوع از اسپان باندها، کوت شده هم گفته می شود که از اتصال یک فیلم پلی اتیلنی به یک پارچه ی اسپان باند تشکیل شده است.

اسپان باندهای لمینت هم انواع گوناگونی دارند که به صورت زیر در بازار موجود هستند:

  1. اسپان باندهای لمینت شده ی تنفسی
  2. اسپان باند لمینت sms
  3. اسپان باندهای یک لایه لمینت شده
  4. اسپان باندهای لمینت شده ی هیدروفیلیک

همان طور که متوجه شدید و در بالا به انواع اسپان باندی که لمینت شده می باشد، اشاره شد و این اسپان باندها بسته به این که چه نوع مصرفی دارد دچار تغییراتی می گردند.

به عنوان مثال اگر بخواهیم درباره ی پارچه های اسپان باندهای لمینت تنفسی صحبت کنیم، پارچه های لمینت شده ی ضد آبی هستند که در آن ها از فیلم های پلی اتیلن تنفس پذیر استفاده شده است.

از پارچه های اسپان باند در مصارف گوناگونی بهره برده می شود که از مهم ترین آن ها در حال حاضر می توان به تولید انواع ماسک اشاره کرد.

از اسپان باندهای لمینت شده نیز در جهت تولید لباس های ضد کرونایی و یا همان لباس های ایزوله استفاده می شود.

از پارچه های اسپان باند لمینت شده بیشتر در بخش هایی استفاده می شود که نیاز به ایزوله دارند، زیرا علاوه بر این که ضد آب هستند، در برابر تمامی ویروس ها و میکروب ها هم نفوذناپذیر می باشند.

پارچه لمینت تنفسی

مصارف بیمارستانی پارچه لمینت کدام است؟

کوتینگ کردن پارچه ها یکی از روش های بسیار موثر و خوب در زمینه ی ضد اب کردن پارچه ها می باشد، در این مورد به دلیل استفاده از مواد آلی و حلال، آن دسته از استانداردهایی که برای مصارف پزشکی و بهداشتی لازم می باشد را دارا است.

از پارچه هایی که با این روش تولید می شوند نیز در آماده سازی انواع مواردی همچون، ملحفه های بیمارستانی، شان و گان، پرفوره، پک آنژیوگرافی و موارد بسیار دیگری مورد تولید قرار می گیرد.

از پارچه های لمینت شده همان طور که پیشتر هم بیان کردیم در بخش های ایزوله ی بیمارستانی بالاترین میزان مصرف را بر عهده دارند.

پارچه های اسپان باند لمینت شده از ویژگی ها و مشخصات خوب بی شماری برخوردار هستند و همین موارد سبب شده است تا از آن ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده ی زیادی شود و مورد استقبال این دسته از افراد قرار بگیرد.

بالاترین میزان مصرف این پارچه ها همین مصارف بیمارستانی تشکیل داده است که با توجه به دارا بودن مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد در این زمینه کمک شایانی را به مصرف کنندگان حوزه ی درمانی می نماید.

همین که این افراد می توانند با خیالی راحت و آسوده از این که پارچه های لمینت شده از آن ها در مقابل انواع ویروس و میکروب محافظت می نماید تا حدودی از استرس و دغدغه های این افراد کم می نماید.

چگونه بهترین پارچه لمینت تنفس پذیر را خریداری کنیم؟

برای این که بتوانید بهترین پارچه اسپان باند لمینت شده را خریداری نمایید لازم است تا قبل از هر کاری با ویژگی ها و مشخصات این پارچه به طور کامل آشنا شوید و اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید.

زمانی که شما در رابطه با پارچه لمینت تنفسی اطلاعات مفیدی داشته باشید می توانید به مراکز گوناگون مراجعه کنید و این ویژگی ها و قیمتی که برای آن ها اعلام می کنند را مورد مقایسه قرار بدهید تا بتوانید خرید خوبی را تجربه نمایید.

این مشخصات برای پارچه های به این شکل دارای اهمیت زیادی می باشد و به نوعی می توان گفت که با استفاده از این مشخصات و ویژگی ها است که می توان موارد مصرف پارچه ی مورد نظر را افزایش یا کاهش داد.

روش های خرید این پارچه متفاوت است و شما می توانید با استفاده از هر کدام روش های خرید اقدام کرده و سفارشات خودتان را مورد ثبت قرار بدهید.

یکی از این روش ها که می توان به راحتی خریدتان را بر آن اساس ثبت کنید، مراجعه ی حضوری به درب کارخانه تولید پارچه اسپان باند است و حذف واسطه و دلال از این راه که می تواند در قیمت نهایی خریداری شده تأثیر زیادی داشته باشد و سود خریداران را افزایش بدهد.

در روش خرید از درب کارخانه معایب زیادی هم مانند صرف زمان زیاد برای افراد به دلیل مراجعه ی حضوری از یک شهر به شهر دیگر و همچنین هزینه ی زیاد بابت رفت و آمد و حمل و نقل، نهفته است.

روش دیگر که کارخانه ها برای رفاه حال مشتریانشان آن را راه اندازی کرده اند، خرید از طریق نمایندگی های معتبر و رسمی زیر نظر خود کارخانه ها می باشد که قیمت تولیداتشان را با قیمت های کارخانه مطابقت داده اند و یکی می باشد و فرد می تواند در شهر و دیار خود همان قیمت درب کارخانه در شهر دیگر را پرداخت کند.

روش دیگری که از این طریق هم می توان پارچه های مورد نیاز خود را سفارش داد، خرید اینترنتی پارچه لمینت تنفسی می باشد که با استفاده از این راه شما می توانید به راحتی و بدون کوچکترین دغدغه ای، محصولات مورد نیاز خودتان را سفارش بدهید.

در ادامه ی همین مقاله به مزایای استفاده از این روش اشاره می کنیم که بدانید تا چه میزان در افزایش خرید موثر بوده است.

مشخصات پارچه لمینت درجه یک چیست؟

همان طور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم، تمامی پارچه ها دارای ویژگی ها و مشخصاتی می باشند که بر اساس آن ها، موارد استفاده ی آن ها زیاد می شود.

پارچه های لمینت شده هم از این قاعده مستثنی نیستند و مشخصاتی دارند که به سبب آن ها، افراد و گروه های زیادی به استفاده شان روی می آورند.

این ویژگی ها عبارت هستند از:

  1. دارا بودن مقاومت بسیار بالا در پارچه های لمینت شده
  2. مقاوم بودن پارچه در برابر رطوبت هایی که قصد نفوذ به آن را دارند.
  3. در برابر اشعه ی یو وی می تواند مقاومت کند.
  4. دارای خاصیت ضد آب می باشند.
  5. افزایش طول عمر پارچه با استفاده از روش های خوب و مفید
  6. از ورود حشرات نیز می توان به راحتی با استفاده از این پارچه جلوگیری نمود.
  7. در برابر مواد شیمیایی نیز بسیار مقاوم هستند و می توان در شرایط استفاده از مواد شیمیایی به راحتی از این پارچه ها بهره برد.

ویژگی ها و مشخصات فوق تماما برای پارچه های لمینت شده معتبر می باشند و به سبب همین ویژگی ها است که این پارچه به عنوان درجه یک شناخته می شود.

این نوع از اسپان باندها دارای گرماژی بین ۲۵ تا ۴۰ گرم هستند و در رنگ ها و عرض های گوناگونی با توجه به نوع مصرفی که دارند، مورد تولید قرار می گیرند.

پارچه های ضد آب بیمارستانی از جمله پارچه هایی هستند که یک سری مراحل و فرآیندها بر روی آن ها انجام می گیرد و به سبب آن ها ضد آب تلقی می شوند.

پارچه هایی که به اصطلاح کوتینگ شده اند، از ورود گرد و غبار و باکتری های هوازی به داخل این پارچه ها جلوگیری می نمایند و به دلیل دارا بودن همین ویژگی ها است که از آن ها بیشتر در مصارف پزشکی و بهداشتی بهره برده می شود زیرا توقعات این دسته از مردم را برآورده می کند.

شما می توانید با شناخت کامل از ویژگی ها و مشخصات این نوع پارچه ها چه از نظر ظاهری و چه از لحاظ ساختاری، به راحتی کارخانه ای را جهت خرید انتخاب کنید که تمامی موارد را رعایت کرده باشد و بهترین کیفیت را به شما ارائه بدهد.

قیمت پارچه لمینت بیمارستانی در بازار

برای این که بتوانید قیمت پارچه اسپان لمینت شده را در بازار به راحتی پیدا کنید، باید قبل از هرچیزی با این پارچه آشنا شوید و بدانید که از آن چه استفاده هایی می شود و بنا بر همان نسبت به قیمت گیری اقدام کنید.

تمامی پارچه های موجود در بازار به دلیل دارا بودن کیفیت های متنوع، از قیمت های مختلفی برخوردار هستند که لازم است بدانید آیا با این قیمت ارزش خرید دارد و یا قیمت تعیین شده برای این پارچه، مناسبش نمی باشد.

برای دریافت لیست قیمت این پارچه ها می بایست از طریق روش های گوناگونی اقدامات لازم را انجام بدهید که یکی از این روش ها، به صورت اینترنتی است.

شما می توانید به صورت آنلاین و از طریق اینترنت با کارخانه های مختلف ارتباط برقرار نمایید و به راحتی از آن ها درخواست ارسال لیست قیمتشان را بدهید.

درخواست قیمت با این روش از کم هزینه ترین و راحت ترین راه های دریافت این لیست می باشد که در حال حاضر هم مورد استقبال عده ی زیادی قرار گرفته است و تمامی کارها و فعالیت هایشان را تا جایی که امکان دارد با این روش انجام می دهند.

روش های دیگری هم برای قیمت گیری است اما این روش چون مدرن می باشد و با توجه به پیشرفت در تکنولوژی و دانش به وجود آمده است بیشتر به چشم می آید.

لیست قیمتی که با این روش دریافت می شود، کاملا به روز می باشد و مطابق با تغییرات قیمتی روز است زیرا همان طور که می دانید، امروزه اقتصاد کشور دچار نوسانات شدیدی می باشد و لازم است تا تمامی قیمت ها بر اساس آپدیت روزانه باشد تا نه فروشنده دچار ضرر و زیان شود و نه خریدار به این مسئله دچار شود.

قیمت پارچه لمینت تنفسی را هم می توانید با استفاده از این روش دریافت کنید و فقط کافیست با مشاوران و کارشناسان فروش مجموعه ی ما ارتباط لازم را برقرار کرده و نوع درخواست خود را مطرح نمایید.

این درخواست شما در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد و می توانید بر این اساس سفارش خودتان را ثبت نمایید.

پارچه های اسپان باند در حالت کلی از جمله پارچه هایی هستند که از قیمت مناسبی برخوردارند و جزو ارزان ترین پارچه ها می باشند.

سایت فروش مستقیم انواع لمینت تنفسی بدون واسطه

بازار هدف و فروش پارچه های اسپان باندی، تولیدی ها و مراکزی هستند که برای استفاده های بیمارستان ها و مراکز درمانی به تولید با استفاده از این نوع پارچه ها اقدام می نمایند.

بنابراین این مراکز می توانند در بهترین حالت، به وبسایت های کارخانه های تولیدکننده و یا نمایندگان آن ها مراجعه کرده و محصولاتی که تمایل زیادی به خرید آن ها دارند را درخواست بدهند.

خرید به صورت اینترنتی و آنلاین دارای مزایای زیادی می باشد و شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیت خاصی در زمان و مکانی که حضور دارید، محصولات مورد نیازتان را سفارش بدهید.

در این نوع خرید از سایت ها، واسطه و دلالی وجود ندارد و شما می توانید به صورت مستقیم با تولیدکننده و یا نماینده ی آن ارتباط برقرار نمایید و خریدتان را ثبت کنید.

کارخانه های تولیدکننده ی لمینت های تنفسی به منظور معرفی خود و محصولاتی که تولید می نمایند و افزایش فروشی که دارا می باشند، وبسایت هایی را طراحی و راه اندازری می نمایند و در اختیار مشتری می گذارند.

شما می توانید با استفاده از این وبسایت ها هم با ویژگی ها و مشخصات آن ها که توسط تولیدکننده تکمیل شده است آشنا شوید و هم در عین حال قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته است را دریابید.

نکته ای که باید در هنگام خرید از این سایت ها به آن توجه کنید این است که می بایست سایت معتبر و به صورت رسمی در حال فعالیت باشد تا شما نیز گرفتار افراد کلاهبردار نشوید و به ضرر و زیان در این نوع خرید گرفتار نگردید.

قیمت پارچه لمینت تنفسی
پارچه لمینت شده با فوم
لمینت پارچه چیست
پارچه لمینت سه لایه
پارچه لمینت ضد آب
خدمات لمینت پارچه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

پارچه مدارسی :قیمت عمده
شرکت نساجی فدک اصفهان
پارچه کجراه بروجرد : لباس کار
پارچه لباس کار در شهرک‌های صنعتی: راهنمای انتخاب
پارچه لمینت تنفسی بیمارستانی : لیست قیمت
معرفی پارچه تنظیف پوشکی  

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش