به سایت ایران پود خوش آمدید.

آدرس:

اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها

تلفن تماس:

09131130224

پشتیبانی

09130858100

پارچه لباس کاری کتان سی درصد پنبه با قیمت جدید

آنچه در این مقاله می خوانید 

  • آشنایی با بهترین پارچه لباس کاری
  • کاربرد پارچه  کتان سی درصد پنبه
  • قیمت پارچه کتان لباس کاری در بازار
  • بزرگترین مرکز خرید پارچه کتان سی درصد پنبه

پارچه لباس کاری کتان سی درصد پنبه با قیمت جدید توسط مراکز معتبر ارائه می گردد. برای ارتباط مستقیم با کارخانجات تولید کننده و خرید پارچه کتان لباس کاری با قیمت درب کارخانه با بخش فروش این مرکز در ارتباط باشید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

لباس کار در حال حاضر برای کلیه مجموعه های اداری، کارخانجات و مشاغل مختلف امری لازم و ضروری است.

در بین تولیدات متنوع حال حاضر، بازار پارچه لباس کاری کتان به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شده و اغلب مراکز تولید کننده به دنبال خرید این پارچه به صورت عمده هستند.

جهت خرید پارچه کتان لباس کاری و دریافت بهترین قیمت پارچه کتان لباس کاری در ادامه همراه ما باشید.

معرفی انواع پارچه مناسب لباس کار

انتخاب لباس کار برای تمامی مراکز و مجموعه ها اهمیت زیادی دارد و باید به صورت هوشمندانه انجام شود؛ زیرا داشتن لباس کار مناسب با شرایط کاری به عنوان یک آینه در جهت نمایش برند شرکت محسوب می گردد.

با توجه به نیاز روز افزون مشاغل مختلف به انواع پارچه های مناسب برای لباس کار، کارخانجات نساجی فعال هر روزه پارچه های مناسب برای دوخت لباس کار تولید می کنند.

در حال حاضر انواع گوناگون از پارچه های مختلف تولید شده که هر مجموعه می تواند متناسب با شرایط و نیاز خود اقدام به تهیه این پارچه ‌ها نماید.

در اینجا به معرفی برخی از پارچه های پرطرفدار و پر استفاده که در مشاغل مختلف مورد توجه قرار گرفته اند می پردازیم:

پارچه کتان

پارچه کتان از الیاف پنبه و کتان و پلی استر تولید شده و به دلیل وجود الیاف طبیعی در برابر حرارت، دما و رطوبت از مقاومت خوبی برخوردار است. معمولا از این پارچه در شرایط مختلفی که دمای هوا بیشتر بوده و همچنین مشاغل سخت استفاده می کنند.

پارچه های کتان در کارخانجات با توجه به میزان استفاده از الیاف پنبه، کتان و پلی استر در تنوع بالایی تولید می ‌شوند که هر مجموعه متناسب نیاز خود به راحتی می تواند از این تنوع بالا تهیه نماید.

پارچه ترگال

پارچه ترگال در دو گروه پارچه ترگال ساده و کجراه تولید شده که به دلیل داشتن ضخامت بالا برای تولید انواع لباس های فرم و لباس های کار در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرند. پارچه های ترگال در گروه پارچه ‌های تخت باف قرار گرفته که دارای شبکه منظمی از الیاف در طول و عرض است که موجب شده تراکم بافت این پارچه ها بسیار زیاد گردد.

پارچه فلامنت کجراه

ضخامت پارچه فلامنت کجراه به نسبت پارچه های تترون و ترگال بیشتر و وزن سنگینی دارد؛ به دلیل استفاده از الیاف پلی استر بیشتر در روند تولید این پارچه در گروه پارچه های باکیفیت بالا و مقاوم در برابر هرگونه ضربه، فشار و کشش قرار گرفته و مناسب برای شرایط آب و هوایی سرد است.

پارچه فاستونی

پارچه های فاستونی به دلیل استفاده از الیاف پشم در روند تولید آنها جزء گرانترین پارچه های موجود برای تولید لباس کار محسوب شده که وزن سنگینی داشته و برای شرایط آب و هوایی سرد به کار می رود، معمولاً پارچه‌ های فاستونی در حین استفاده و شستشو سطح آنها دچار پرز نمی گردد.

با معرفی پارچه های مورد استفاده برای تولید لباس کار، باید بدانید که قیمت پارچه لباس کاری با توجه به ویژگی ها و مشخصات پارچه تعیین می‌شود.

ویژگی‌ های پارچه لباس کاری سی درصد پنبه

در بین پارچه های مناسب برای دوخت لباس کار پارچه ۳۰ درصد پنبه یکی از پارچه های مرغوب و با کیفیت است که در شرایط مختلفی می توان از آن استفاده کرد.

در بررسی ویژگی های پارچه‌ لباس کاری سی درصد پنبه در می یابیم که بسیاری از مشخصات و ویژگی های مناسب برای لباس کار را دارد.

در اینجا به برخی از مشخصات و ویژگی های پارچه لباس کاری سی درصد پنبه می پردازیم:

  • پارچه از ثبات رنگی بالایی برخوردار و در حین شستشوهای مداوم کیفیت رنگ خود را از دست نمی دهد.
  • قابلیت تنفس پذیری از ویژگی های منحصر به فرد این پارچه است.
  • جاذب هرگونه رطوبت و عرق بدن بوده و به همین جهت افراد حین کار احساس راحتی بهتری دارند.
  • شستشوی این پارچه ها به راحتی انجام شده و هرگونه لک از سطح آن با سرعت از بین می رود.
  • در صورت چروک پذیری، اتوکشی آن به آسانی انجام می شود.
پارچه لباس کاری کتان سی درصد پنبه

نکات مهم در خرید پارچه کتان لباس کاری

پارچه کتان جزء بهترین پارچه های موجود حال حاضر برای تولید انواع البسه لباس کار است.

از آنجایی که این پارچه در تنوع بالایی تولید شده در هنگام خرید پارچه لباس کار باید به طور واضح ویژگی ها و موارد استفاده این پارچه ها مشخص گردد.

در اینجا به برخی از نکات مهم و فاکتورهای خاصی که در هنگام خرید پارچه کتان لباس کاری باید مورد توجه قرار بگیرد می پردازیم:

  • انتخاب پارچه کتان با درصد الیاف پنبه و پلی استر در آن متناسب با محیط کار که از پارچه کتان ۳۰ درصد پارچه کتان ۷۰ درصد یا پارچه کتان ۱۰۰ درصد پنبه استفاده شود.
  • بررسی کیفیت پارچه های تولید شده و اصل بودن آنها از طریق حاشیه پارچه و مشخص بودن لیبل کارخانه تولید کننده امکان پذیر است.
  • انتخاب محصول تولید شده در کارخانجات برند و معتبر که در حوزه تولید پارچه کتان به صورت فعال حضور دارند.
  • توجه به قیمت پارچه کتان لباس کاری به نسبت کیفیت آن و نحوه ارائه آن در بازار مهم است.

فروش عمده پارچه لباس کاری به صورت مستقیم

تمامی افرادی که قصد خرید پارچه لباس کاری را دارند؛ به دنبال یافتن مراکزی هستند که بتوانند این پارچه ها را با قیمت های مناسب تر تهیه کنند.

در این مجموعه، فروش عمده پارچه لباس کاری به صورت مستقیم صورت می پذیرد؛ زیرا تمامی واسطه ها حذف شده اند.

پارچه لباس کاری کتان سی درصد پنبه جزء پارچه های با کیفیت و مرغوبی بوده که در این مجموعه می توانید با قیمت مناسب آن را تهیه کنید.

مهم ترین مزیتی که در انتخاب این مرکز برای خرید پارچه لباس کاری هست، امکان ارسال پارچه از درب کارخانجات برند و مطرح تولید کننده است.

زیرا با معتبرترین کارخانجات تولید کننده پارچه لباس کار در این حوزه مانند کارخانه فدک، فیلور یزد، زرین پود، ایران ناز، اردکان یزد و کاماش ارتباط دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش