به سایت ایران پود خوش آمدید.

آدرس:

اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها

تلفن تماس:

09131130224

پشتیبانی

09130858100

بهترین پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی + قیمت روز

تهیه بهترین پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی بعلاوه قیمت روز آن جزء اهداف مدارس و همچنین تولید کنندگان فعال در این حوزه است. پس با خرید پارچه چادری مناسب جشن تکلیف از این مجموعه، به قیمت و کیفیت مناسب دست پیدا می کنید. 

آیا می ‌دانید پارچه تترون جشن ‌تکلیف مدارسی چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین کارخانجات برند و تولید کننده پارچه تترون چادری کدامند؟ چگونه می توان مناسب ترین قیمت پارچه تترون مدارسی را تهیه کرد؟

برای یافتن پاسخ این سوالات در ادامه اطلاعات خوبی را ارائه کرده ‌ایم و با معرفی بهترین مرکز خرید پارچه تترون با قیمت مناسب راه خرید آسان را به شما نشان می دهیم.

ویژگی های پارچه تترون جشن‌تکلیف مدارسی

پارچه تترون یک پارچه پر استفاده است که در صنعت پوشاک برای تولید محصولات مختلفی از آن استفاده می ‌شود. به همین جهت در روند تولید آن از الیاف فلامنت ویسکوز و پلی استر با کیفیت بالا به کار می برند.

تنوع بالایی که در عرض پارچه های تترون وجود دارد، موجب شده تا به راحتی طراحان و خیاطان بتوانند هر مدلی از چادر را طراحی و دوخت نمایند. به همین جهت پارچه تترون جشن ‌تکلیف مدارسی جزء پارچه های پرطرفدار در بازار است.

کارخانجات زیادی در زمینه تولید پارچه های تترون در حال فعالیت بوده که سعی می ‌کنند، تا پارچه هایی با عرض های مختلف به دست مصرف کننده برسانند. پارچه های تترون جشن تکلیف مدارسی عرض سه متر کاشان و روژان و تترون سیب مشخصات و ویژگی ‌های خاصی دارند که بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. در ادامه به برخی از مهمترین این ویژگی ها می پردازیم:

مقاوم در برابر ‏لک پذیری

پارچه های تترون به دلیل وجود الیاف با کیفیت بالای پنبه و پلی استر، در برابر هر گونه لک مقاومت خوبی دارند و در صورت ایجاد لک پس از شستشو به راحتی از هر نوع آلودگی پاک می شوند.

حفظ کیفیت در مواجهه با مواد سفید کننده

به طور معمول پارچه های مناسب برای چادر جشن تکلیف دارای رنگ روشن بوده و گاهی اوقات باید از مواد ضدعفونی کننده و سفید کننده استفاده شود، به همین دلیل این پارچه ها از کیفیت رنگ بالایی برخوردار می باشند

داشتن بافت نرم و لطیف

داشتن بافت نرم و لطیف یکی از ویژگی‌ های خاص این پارچه ها است. زیرا پارچه های جشن تکلیف برای دختران نوجوان مورد استفاده قرار می ‌گیرد که نباید به پوست حساس آنها آسیبی برساند.

بدون بدن نمایی

از آنجا که پارچه های تترون برای دوخت چادر نماز، مورد استفاده قرار می ‌گیرند، باید به طور کامل پوشش ایجاد کنند. به همین جهت این پارچه ها به هیچ عنوان بدن نمایی نداشته و از تراکم بافت بالایی برخوردارند.

براق نبودن سطح پارچه

پارچه های تترون به هیچ عنوان نباید دارای سطح براق باشند؛ زیرا براقیت بالا نشان دهنده استفاده بیشتر از الیاف مصنوعی نسبت به الیاف طبیعی است. پارچه های مناسب برای چادر نماز حجم بیشتری از الیاف طبیعی دارند.

کیفیت پارچه تترون چادری عرض ۳ متر

پارچه تترون چادری عرض سه متر یکی از پارچه های مناسب و پر استقبال برای دوخت چادر های جشن تکلیف به صورت مدل دار است. عرض بالای این پارچه موجب شده تا طراح به راحتی بتواند الگوی مورد نظر خود را بر روی پارچه اجرا نماید.

کیفیت پارچه تترون چادری عرض ۳ متر بسته به کارخانجات تولید کننده آن تعیین می شود؛ اما در حال حاضر کارخانجات برند و مطرح در زمینه تولید پارچه‌ های تترون فعالیت می ‌کنند که همه آنها با استفاده از متریال های با کیفیت و دستگاه ‌های به ‌روز تولیدات خود را به بازار ارائه می دهند.

پارچه تترون عرض ۳ متر سفید کاشان یکی از پارچه های مرغوب موجود در بازار می باشد که در بین فروشندگان محبوبیت بالایی دارد. همچنین پارچه تترون گلدار عرض ۱۱۰ بروجرد نیز جزء پارچه هایی است که در بین فروشندگان مورد استقبال قرار می گیرد.

باید بدانید که در بین تولید کنندگان پارچه، چند کارخانه مطرح در حوزه تولید پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی فعالیت های ویژه تری دارند که شامل: کارخانه روژان، کارخانه ستاره سهیل، کارخانه سیب، کارخانه بروجرد، کارخانه ریسمان، کارخانه کاشان، کارخانه نگین، کارخانه گلدن لایف و کارخانه گلچهره می باشند.

بهترین قیمت روز پارچه تترون مدارسی کجا عرضه می شود؟

معمولاً بیشترین استفاده از پارچه تترون مدارسی برای تولید چادرهای جشن تکلیف و همچنین مقنعه است. به همین جهت حجم زیادی از این پارچه در طول سال خرید و فروش می‌ شود.

در هنگام خرید پارچه با حجم عمده، فاکتور قیمت جزء مسائل بسیار مهمی بوده که به هیچ عنوان نمی توان از آن چشم پوشی کرد. هر چقدر که کیفیت پارچه بالا باشد، در نتیجه قیمت آن نیز رو به افزایش است. اما برخی از نکات هم وجود داشته که توجه کردن به آنها موجب دسترسی به پارچه های ارزان تر، با کیفیت مناسب می شود.

اغلب تولید کنندگان که به حجم عمده از این پارچه نیاز دارند، به دنبال یافتن مناسب ترین قیمت پارچه تترون مدارسی مثل تترون درنا ،تترون سیب و تترون سهند ، تترون کاشان و بروجرد در کنار کیفیت بالای محصول می باشند، تا بتوانند تولیدات خود را به بهترین وجه ارائه دهند.

در چنین شرایطی باید خریداران به دنبال پیدا کردن مراکز عرضه و فروشی باشند که واسطه ها را حذف کرده و به شکل مستقیم محصولات خود را به فروش می رسانند، قطعاً چنین خریدی از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است.

مراکز پخش پارچه که به شکل مستقیم با کارخانجات تولیدکننده همکاری دارند، می توانند گزینه های مناسبی برای خرید محسوب شوند که راه‌ های ارتباطی با این مراکز نیز متنوع است. بدین صورت که:

  • مراجعه حضوری به مراکز فروش و ثبت سفارشات خرید با دیدن کیفیت پارچه‌ ها و انتخاب عرض و طول مناسب صورت می گیرد.
  • مراجعه غیر حضوری که از طریق سایت آنلاین و به صورت اینترنتی انجام می ‌شود، با دریافت تمامی مشخصات و ویژگی ها از کارشناسان فروش، به طور کامل و ثبت سفارش پارچه مورد نظر در کمترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

بزرگترین مرکز خرید پارچه چادری مناسب جشن تکلیف

پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی جزء پارچه هایی است که حجم عمده خرید و فروش می شود. به همین جهت مراکز تولیدی که به این پارچه نیاز دارند، ترجیح می دهند تا قیمت ‌های مناسب ‌تری برای آن پیدا کنند.

این مجموعه یکی از بهترین مراکز خرید پارچه چادری مناسب جشن تکلیف است که با عرضه ی این پارچه در تنوع بالا از لحاظ عرض و همچنین گرماژ شرایط خرید آسان را فراهم می‌ کند.

با خیال راحت می توانید جهت ثبت سفارشات خود و اطمینان از تهیه برندهای معتبر و با کیفیت بالا، با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط مستقیم برقرار نمایید، زیرا حذف کامل واسطه ها موجب دسترسی به قیمت های ارزان تر می ‌گردد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

پارچه مدارسی :قیمت عمده
شرکت نساجی فدک اصفهان
پارچه کجراه بروجرد : لباس کار
پارچه لباس کار در شهرک‌های صنعتی: راهنمای انتخاب
پارچه لمینت تنفسی بیمارستانی : لیست قیمت
معرفی پارچه تنظیف پوشکی  

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش