به سایت ایران پود خوش آمدید.

آدرس:

اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها

تلفن تماس:

09131130224

پشتیبانی

09130858100

فروش عمده پارچه تترون گلناز برای مانتو

آنچه در این مقاله می خوانید …

تولید پارچه تترون گلناز

پارچه تترون گلناز چه ویژگی هایی دارد؟

قیمت پارچه تترون گلناز برای مانتو

پارچه تترون گلناز برای مانتو در عرض ۹۰ سانت، از این مرکز قابل خریداری است. جهت سفارش عمده تترون با نازل ترین قیمت روز بازار، هم اکنون از طریق این سایت فروش اینترنتی اقدام نمایید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

هنگام خرید عمده پارچه های تترون در بازار حتماً به سیل عظیمی از انواع مختلف این پارچه و برندهای گوناگون آن برخورده اید.

هر کدام از تولیدی های پارچه تترون مدعی برترین بودن را دارند و فروشندگان با اعلام مشخصات خاصی نشان می دهند که محصولاتشان از کیفیت های بالاتری برخوردار هستند.

در بین این تنوع بالا، پارچه تترون عرض ۹۰ گلناز یکی از پارچه های باکیفیت است که میزان استفاده از الیاف پلی استر ویسکوز و فیلامنت در آن به میزان استاندارد می باشد و این پارچه در وزن و گرماژهای مختلف به تولید می رسد.

تولید پارچه تترون گلناز

پارچه تترون گلناز در کارخانه پس از تولید اولیه به بخش رنگرزی ارسال شده و در این مرحله پس از گذراندن مراحل رنگرزی حرفه ای به شکل کامل مورد طاقه پیچی قرار می گیرد.

خوب است بدانید که مرحله رنگرزی این پارچه ها کاملاً به شکل استاندارد انجام می گیرد، به همین جهت تترون گلناز دارای ثبات رنگ بوده و در طی شست و شوهای متعدد رنگ آن از بین نمی رود.

از مهم ترین مشخصات و ویژگی هایی که پارچه تترون گلناز دارد، خنک بودن این پارچه و ضد حساسیت بودن آن است، زیرا در روند تولید آن از هیچ گونه ماده مصنوعی شیمیایی حساسیت زا استفاده نمی شود.

معمولاً پارچه های تترون گلناز را به گونه‌ ای تولید می‌ کنند که با توجه به مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد آن ها به راحتی در بخش ‌های مختلف جهت مصارف روزانه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

پارچه تترون گلناز برای مانتو بسیار به کار می رود و تولیدی های مانتو زنانه تمایل به خرید عمده این پارچه دارند.

پارچه تترون گلناز چه ویژگی هایی دارد؟

عرض و گرماژ پارچه های تترون نقش به سزایی در متراژ و طاقه پیچی محصول می‌ گذارد که به طور معمول کارخانجات تولیدی، پارچه تترون گلناز عرض ۹۰ را در طاقه های ۴۰ متری به بازار عرضه می کنند.

لازم به ذکر است که امکان تولید پارچه های تترون گلناز در کالیته رنگی متنوعی وجود دارد که در اکثر موارد به بیش از ۹۰ نوع کالیته رنگی می توان دسترسی پیدا کرد.

با توجه به ویژگی ‌های منحصر به فردی که پارچه تترون گلناز دارد، خوب است در اینجا برخی از موارد استفاده و کاربردهای اساسی این پارچه را مورد بررسی قرار دهیم از جمله:

  • مهمترین مورد استفاده پارچه تترون گلنار برای دوخت مقنعه و فرم مدارس می باشد. به دلیل کیفیت بالای پارچه، از آن برای تولید مقنعه های رنگی مدارس و شاغلین در مکان های مختلف استفاده می‌ کنند.
  • این پارچه مناسب برای تهیه انواع لباس کارهای مختلف مانند لباس های قنادان، لباس کار محیط های غذایی، سوپر مارکت ها و قصابی ها و بسیاری از مواردی از این دسته به کار می رود.
  • برای تهیه لباس کردی حجم زیادی از پارچه تترون گلناز مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل کیفیت بالای این پارچه ها، جزو گزینه های پرتقاضا برای انتخاب می باشد.
  • برای دوخت انواع پیراهن های مردانه و راحتی نیز از این پارچه های خنک و سبک می توان استفاده کرد.
  • پارچه تترون گلناز برای مانتو به خاطر لطافت و نرمی خاصی که دارد موجب شده تا استقبال زیادی از آن شود.
پارچه تترون گلناز برای مانتو

قیمت پارچه تترون گلناز برای مانتو

همانطور که گفته شد پارچه تترون گلناز با توجه به ویژگی های خاصی که دارد، موارد استفاده آن نیز بسیار فراوان است.

برای اغلب مراکز تولیدی که به این پارچه برای تولید انواع مانتوهای زنانه نیاز دارند، قیمت پارچه تترون عمده اهمیت زیادی پیدا می ‌کند.

همه ما می دانیم که برند تولیدی هر محصول می‌ تواند نقش تاثیر گذاری بر قیمت‌ آن داشته باشد که پارچه تترون گلناز برای مانتو در دسته پارچه های مرغوب و محبوب قرار می گیرد.

اما به غیر از کارخانه تولید کننده عوامل دیگری هم وجود دارد که بر قیمت پارچه تترون گلناز می تواند تاثیر داشته باشند.

در اینجا بررسی می کنیم که قیمت پارچه تترون مارک گلناز در بازار به چه عواملی بستگی دارد:

  • استفاده از متریال با کیفیت بالا
  • تولید پارچه ها و رنگرزی با دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و به روز
  • به کارگیری پرسنل خبره و مهندسین مجرب
  • تراکم بالای بافت و جدا نشدن الیاف تار و پود
  • وزن و گرماژ پارچه های گلناز
  • تنوع رنگ و طرح پارچه ها

مرکز فروش عمده تترون گلناز عرض ۹۰

با توجه به استقبالی که از پارچه تترون گلناز و همچنین سایر پارچه های تترون می‌ شود مراکز‌ فروش متعددی در بازار اقدام به عرضه این پارچه‌ ها کرده‌ اند که به همین دلیل دسترسی به این پارچه به راحتی امکان پذیر است.

با انتخاب این سایت که به شکل مستقیم پارچه های تترون را از درب کارخانه به فروش می رساند، می توانید از کیفیت و قیمت محصول تهیه شده اطمینان خاطر پیدا کنید.

این فروشگاه به طور مستقیم محصولات خود را از کارخانجات تولید کننده بدون واسطه تهیه می کند و امکان عرضه آن ها را با قیمت درب کارخانه به وجود آورده است.

در صورتی که به پارچه تترون گلناز برای مانتو ۹۰ و یا سایر محصولات تترون باکیفیت نیاز دارید با خرید از این سایت می توانید از مزایای مختلف آن نیز بهره مند گردید از جمله:

  • امکان خرید و ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی
  • پرداخت هزینه‌ های کمتر نسبت به خرید حضوری از فروشگاه ها
  • دسترسی به تنوع بالای محصولات
  • دریافت محصول خریداری شده در کوتاه ترین زمان ممکن
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

پارچه مدارسی :قیمت عمده
شرکت نساجی فدک اصفهان
پارچه کجراه بروجرد : لباس کار
پارچه لباس کار در شهرک‌های صنعتی: راهنمای انتخاب
پارچه لمینت تنفسی بیمارستانی : لیست قیمت
معرفی پارچه تنظیف پوشکی  

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش