به سایت ایران پود خوش آمدید.

آدرس:

اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها

تلفن تماس:

09131130224

پشتیبانی

09130858100

مدل مانتو شلوار اداری با پارچه کرپ

آنچه در این مقاله می خوانید…

  • پارچه های مناسب دوخت مانتو شلوار اداری
  • مدل های مانتو شلوار اداری با پارچه کرپ
  • سفارش عمده پارچه ارزان برای مانتو شلوار اداری

مانتو شلوار اداری با پارچه کرپ در مدل ها و رنگ های مختلف، در بازار خواهان زیادی دارد. برای داشتن یک خرید پرسود و آسان با مشاورین مرکز فروش آنلاین پارچه ارزان قیمت و انواع فرم اداری تماس حاصل فرمایید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

همانطور که می دانید امروزه تنوع در پارچه های مناسب مانتو شلوار اداری در بازار به حدی زیاد است که

در بیشتر اوقات باعث سردرگمی خریداران و خیاطان می شود.

برای فرار از این سردرگمی و تجربه یک خرید هوشمندانه می بایست، اطلاعات جامع و کافی درباره برخی از پرکاربردترین پارچه های مخصوص دوخت اداری داشته باشیم.

در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع پارچه های مانتو شلوار اداری مناسب چهار فصل بپردازیم؛ بنابراین ابتدا تمرکزمان را روی این محور قرار خواهیم داد. سپس نکات طلایی قبل از خرید پارچه به صورت عمده را ذکر می کنیم.

پارچه های مناسب دوخت مانتو شلوار اداری

یکی از دغدغه های همیشگی هر شرکت و یا اداره ای، می تواند دوخت لباس فرم اداری باشد، که این دغدغه خیاطان و تولیدی های البسه اداری را نیز درگیر می کند.

در واقع لباس فرم کارمندان و پرسنل، نمایانگر کاریست که آن سازمان یا شرکت انجام می دهد و به گونه ای می توان گفت که معرف آن سازمان است، به همین سبب برای دوخت لباس اداری چه در بخش انتخاب پارچه و چه در بخش رنگ و مدل آن، باید دقت زیادی نمود.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در اولین قدم برای دوخت فرم اداری وجود دارد، انتخاب پارچه می باشد. اینکه مانتو شلوار اداری چه جنسی باشد تا هم کارمندان در آن احساس راحتی داشته باشند و هم شکل کاملا رسمی داشته باشد، نکته بسیار مهمی است.

همچنین مقاومت بالای پارچه، چروک ناپذیر بودن، ثبات رنگی و … از دیگر فاکتورهای مهم در خصوص پارچه مخصوص فرم اداریست.

لازم به ذکر است که در بیشتر شرکت ها و سازمان ها، وسایل سرمایشی و گرمایشی وجود دارند، از این رو برای دوخت لباس اداری باید از پارچه هایی که خنک و سبک هستند، استفاده شود.

البته بعضی از سازمان ها هم وجود دارند که هم برای فصل زمستان و هم برای فصل تابستان، لباس فرم مجزا و مخصوص همان فصل را برای پرسنل خود تهیه می کنند.

برای دوخت مانتو شلوار اداری انواع مختلفی از پارچه وجود دارد، اما هر کدام مزیت ها و معایب خاص خود را دارند به همین دلیل پیشنهاد می شود که قبل از خرید پارچه مانتو شلوار اداری به جنس آن دقت نمایید.

حتماً تا به حال نام پارچه کرپ به گوشتان خورده است.

پارچه کرپ پارچه ‌ای نرم و کمی براق است که ایستایی خوبی دارد و کاملاً روی اندام می ‌نشیند، به همین دلیل از این پارچه برای دوخت فرم اداری، مانتو و لباس ‌های مجلسی در طرح ‌ها و رنگ ‌های متنوع استفاده می ‌شود.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این پارچه چهار فصل، می توان به چروک ناپذیر بودن آن اشاره کرد. این مورد برای دوخت مانتو شلوار اداری بسیار حائز اهمیت است.

از دیگر پارچه های اعلا و کاربردی برای دوخت مانتو شلوار اداری می توان به پارچه های فاستونی، فیونا، ترگال و غیره نیز اشاره کرد.

در این بین مانتو شلوار اداری با پارچه کرپ در بازار بسیار پرطرفدار و پرفروش است.

مدل های مانتو شلوار اداری با پارچه کرپ

حال که با برخی از کاربردی ترین پارچه های مرغوب و چهار فصل برای مانتو شلوار اداری آشنا شدید، زمان آن رسیده که نگاهی کوتاه به مهم ترین عوامل در انتخاب پارچه برای فرم اداری داشته باشیم.

همانطور که از لفظ فرم اداری بر می آید پارچه انتخابی برای مانتو شلوار اداری باید کمی رسمی تر از پارچه های معمولی باشد. در حقیقت رسمی بودن پارچه به نمایان تر شدن وجهه سازمانی شرکت کمک می کند.

باید گفت که در انتخاب پارچه رسمی بایستی علاوه بر نوع، به کیفیت پارچه های موجود در بازار نیز توجه کنید. کیفیت پارچه به میزان و درصد استفاده از الیاف نخ و پلی استر در تولید آن بستگی دارد.

اگر درصد استفاده از پلی استر در خط تولید پارچه از مقدار معینی بالاتر رود، ضمن اینکه کیفیت نهایی مانتو شلوار اداری دوخته شده با آن پایین خواهد آمد، برای استفاده در فصول گرم سال به دلیل جذب گرما و تراکم بافت، به هیچ وجه مناسب نخواهد بود.

از طرفی اگر الیاف نخ پنبه در پارچه به میزان زیادی به کار روند، با وجود این که پارچه خنک تر می باشد ولی زودتر چروک می شود و این یک نکته منفی برای پارچه مخصوص مانتو شلوار اداری به حساب می آید.

بنابراین در انتخاب پارچه علاوه بر نوع و جنس، باید به درصد الیاف تشکیل دهنده آن نیز توجه کنید.

با این حساب اگر قصد خرید مانتو شلوار اداری با پارچه کرپ را دارید، حتماً قبل از خرید نسبت به کیفیت پارچه یا همان الیاف تشکیل دهنده آن اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید.

سفارش عمده پارچه ارزان برای مانتو شلوار اداری

این روزها در فضای مجازی عکس های فراوانی از انواع مختلف مدل های مانتو شلوار اداری با پارچه کرپ قرار می دهند و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

اما در این میان انتخاب یک مرکز فروش باسابقه و معتبر که بتوان از آن خریدی مطمئن و پرسود داشت از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر قصد خرید عمده پارچه مناسب البسه اداری با کیفیت خوب و قیمت ارزان را دارید، اگر می خواهید به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه خرید خود را انجام دهید، این فروشگاه آنلاین بهترین انتخاب شما خواهد بود.

ما برای شما خریداران عمده، شرایط خرید غیر حضوری و اینترنتی پارچه و مانتو شلوار اداری آماده را فراهم نموده ایم تا بتوانید در هر کجا که هستید تنها در عرض چند دقیقه خرید خود را انجام دهید.

این مرکز فروش آنلاین یک فرصت طلایی دیگر هم برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته است که آن هم، خرید بی واسطه و مستقیم از شرکت های تولیدی خوشنام در کشور می باشد.

پس همین حالا با شماره های درج شده در سایت فروش آنلاین تماس حاصل فرمایید و مرغوب ترین پارچه مخصوص دوخت مانتو شلوار اداری را با نازل ترین قیمت روز بازار، از ما سفارش دهید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش