به سایت ایران پود خوش آمدید.

آدرس:

اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها

تلفن تماس:

09131130224

پشتیبانی

09130858100

پارچه تترون درنا : برای شومیز

پارچه تترون درنا با گرماژ ۱۹۰گرم و عرض ۱۵۰ سانتیمتر ،و جنس پلی استر ویسکوز فلامنت ضد چروک ،۴ فصل با تنوع رنگ و قیمت اقتصادی و فروش چکی بهترین گزینه برای شومیز می باشد.

قیمت تترون درنا

  • عرض ۹۰ درنا متری ۴۶۰۰۰ تومان
  • عرض ۱۵۰ درنا متری ۷۲۰۰۰تومان

آنچه در این مقاله می خوانید…

  • بررسی اجمالی مشخصات پارچه های تترون
  • پارچه تترون برای شومیز چه ویژگی هایی دارد؟
  • کارخانجات تولیدی پارچه تترون شومیز در ایران
  • خرید پارچه تترون با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان

پارچه تترون برای شومیز با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت، از این فروشگاه قابل خریداری است. مرکز پخش و فروش عمده انواع پارچه تترون، از هم اکنون به صورت اینترنتی در سایت سفارش می پذیرد. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

همه ما بارها و بارها در بازار پارچه فروشان، اسم پارچه های تترون را شنیده و کما بیش با آن ها سر و کار داشته ایم. این پارچه که به پارچه پیراهنی مردانه نیز معروف است، موارد استفاده فراوانی دارد.

در این مقاله به بررسی ویژگی های پارچه تترون می پردازیم که این پارچه را از سایر پارچه ها متمایز ساخته است و در انتها برترین مرکز فروش عمده پارچه تترون برای شومیز را معرفی خواهیم کرد.

پارچه پیراهن مردانه خارجی پارچه پیراهنی مردانه ساده پارچه پیراهنی ترک پارچه پیراهن مردانه دیجی کالا بورس پارچه پیراهنی مردانه انواع پارچه پیراهنی مردانه خرید پارچه مردانه متری گرانترین پارچه پیراهن مردانه
تترون درنا

بررسی مشخصات پارچه های تترون درنا

همانطور که می دانید با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و گسترش ماشین آلات مورد استفاده در حوزه نساجی، پارچه های جدیدی به بازار عرضه شده اند.

امروزه کارخانجات بافندگی، الیاف طبیعی را با برخی الیاف مصنوعی و پلیمری جدید ترکیب کرده و پارچه هایی با تار و پود منحصر به فرد به تولید رسانده اند.

پارچه تترون که با نام پارچه پیراهنی ساده نیز در بازار معروف است، یکی از پرطرفدارترین پارچه ها در بین عموم مردم و خیاطان بوده که از ترکیب الیاف ویسکوز و پلی استر تشکیل شده است.

لازم به ذکر است که تار و پود پارچه تترون که همان درصد ترکیب الیاف به کار رفته در آن است می تواند با توجه به سفارش مشتری، بودجه و نیاز وی با درصدهای مختلفی از الیاف تولید گردد.

این پارچه پس از تولید اولیه در کارخانجات بافندگی برای اضافه شدن رنگ، به رنگرزی فرستاده شده و پس از تکمیل فرآیند، به صورت طاقه هایی با عرض های متنوع و در گرماژهای مختلف روانه بازار می شود.

به طور کلی پارچه تترون را به دو دسته تقسیم بندی می کنند:

  1. پارچه هایی که درصد بیشتری از تاروپود آن ها را الیاف نخ پنبه تشکیل داده است. این نوع تترون علی رغم کیفیت مرغوبی که دارد، خنک و مناسب فصل تابستان است. از آن برای دوخت پیراهن مردانه و شومیز استفاده می شود. تنها عیب این پارچه زود چروک شدن آن می باشد که به خاطر همان درصد زیاد پنبه در آن است.
  2. دسته دوم پارچه هایی هستند که در ترکیبات آن ها الیاف مصنوعی بیشتری به کار رفته و به طبع کیفیت پایین تری هم دارند. این نوع تترون عمدتاً برای دوخت چادر، پیراهن، مقنعه، ملحفه، روتختی و غیره به کار می رود و مدل های مختلفی دارد.

پارچه تترون برای شومیز چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه تترون به واسطه داشتن ویژگی هایی نظیر نرمی و لطافت، خنک بودن، ثبات رنگ، وزن سبک، ضد آب ژاول، ضد حساسیت و … مصارف گسترده ای دارد.

وقتی می گوییم پارچه تترون باید از وزن سبکی برخوردار باشد یعنی گرماژ (تراکم بافت) پارچه استاندارد باشد، چرا که سبک بودن بیش از اندازه نیز باعث بدن نما شدن می شود.

از مهم ترین مصارف پارچه تترون می توان به دوخت انواع شومیز زنانه اشاره کرد. متداول ترین پارچه تترون برای این منظور، تترون های ساده با رنگبندی متنوع است. این نوع پارچه تترون قیمت مقرون به صرفه ای در بازار دارد.

علاوه بر این ها پارچه تترون در بیمارستان ها نیز کاربرد گسترده ای دارد. بیمارانی که بستری می شوند باید لباس های مخصوص همان بیمارستان را بپوشند. نکته قابل توجه این است که لباس بیمار باید با هر نوع پوستی سازگار باشد و حساسیت زا نباشد.

علاوه بر این ها برای دوخت ملحفه، روتختی، چادر، مقنعه، فرم مدارس و … نیز از پارچه تترون استفاده می کنند با این تفاوت که برای هر مصرفی، گرماژ و عرض مشخصی از این نوع پارچه به کار می رود.

کارخانجات تولیدی پارچه تترون درناشومیز در ایران

با وجود این که پارچه تترون درنا مصارف بیشماری دارد و بازار خرید و فروش آن بسیار داغ است، خوشبختانه در زمینه تولید این پارچه پرکاربرد و تأمین نیاز بازار و مصرف کنندگان بی نیاز از واردات هستیم.

در ایران کارخانجات بسیاری به تولید پارچه تترون برای شومیز می پردازند که برخی از آن ها با داشتن چندین سال سابقه درخشان و به کار گیری کادر مجرب و حرفه ای، محصولاتی باکیفیت تولید کرده و به عنوان یک برند مشهور در بازار شناخته می شوند.

همانطور که می دانید استان های اصفهان و یزد قطب های اصلی نساجی کشور به شمار می روند و کارخانه های درنا، گلناز، پارس، سهند، سپیدار، نگین، کاشان و … در حوزه تولید تترون در کشور حرف اول را می زنند.

برای خیاطان و تولیدی های شومیز زنانه بررسی قیمت عمده پارچه تترون قبل از خرید، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شایان ذکر است که قیمت تترون مخصوص شومیز در بازار بر اساس عوامل مختلفی از جمله درجه بندی کیفی پارچه، گرماژ، عرض و کارخانه تولیدی آن تعیین می شود؛ اگر به دنبال ارزان ترین قیمت تترون در بازار هستید، ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

خرید پارچه تترون با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان

همانطور که گفته شد پارچه تترون از باکیفیت ترین منسوجات تولید کارخانجات داخل کشور است که بسیاری از تولیدی های پوشاک آن را در سبد خرید خود قرار می دهند.

در چند سال اخیر مشاغل اینترنتی در حوزه خرید فروش پارچه بسیار مرسوم گشته اند که این امر در نگاه اول باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

از طرفی کارخانجات نساجی، پارچه های تولیدی خود را از طریق وب سایت ها و یا شبکه های مجازی به نمایش می گذارند و متقاضیان می توانند در هر کجا که هستند، پارچه مورد نظر را با متراژ دلخواه خریداری نمایند.

از مهم ترین مزایای مراکز فروش مستقیم از کارخانه، خرید بی واسطه و دست اول پارچه با قیمت زیر بازار می باشد که این موضوع برای تولیدی ها و خریداران عمده از اهمیتی دو چندان برخوردار است.

مرکز فروش عمده پارچه تترون بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه آنلاینی است که انواع مختلف تترون را در رنگبندی متنوع و با عرض های مختلف عرضه می کند.

خریداران می توانند با خرید از این مرکز، به مناسب ترین قیمت پارچه تترون برای شومیز در بازار دست پیدا کنند و یک خرید پرسود و مقرون به صرفه را تجربه نمایند.

پس همین حالا پارچه تترون ارزان قیمت و درجه یک را در کوتاه ترین زمان ممکن، به صورت عمده سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

قیمت پارچه تترون رنگی برای شومیز
قیمت پارچه تترون درنا
خرید پارچه تترون نخی برای شومیز
قیمت پارچه تترون درنا برای شومیز

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

پارچه مدارسی :قیمت عمده
شرکت نساجی فدک اصفهان
پارچه کجراه بروجرد : لباس کار
پارچه لباس کار در شهرک‌های صنعتی: راهنمای انتخاب
پارچه لمینت تنفسی بیمارستانی : لیست قیمت
معرفی پارچه تنظیف پوشکی  

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش