پارچه پرشیا لنین مکانیک فوتوس + بهترین قیمت روز

لنین مکانیک فوتوس پارچه های پرطرفدار در صنعت نساجی بوده که استقبال از آن در تمام طول سال بالا است برای دسترسی به بهترین قیمت روز بهترین پارچه پرشیا مکانیک می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

پارچه پرشیا چیست؟

پارچه پرشیا را در بازار به چه نام های دیگری معرفی می کنند؟ 

بهترین دلیل ثبات رنگ پارچه های پرشیا کدام است؟

اگر این سوالات برای شما هم به وجود آمده یا سوالات دیگری جزء دغدغه ‌های ذهنی خریداران قرار گرفته در ادامه این مطلب قصد داریم تا ضمن پاسخگویی به همه این سوالات اقدام به معرفی مراکز فروش بهترین پارچه پرشیا مکانیک نماییم.

معایب پارچه پرشیا پارچه پرشیا مناسب چه فصلی است پارچه پرشیا مشکی مدل مانتو با پارچه پرشیا مشخصات پارچه پرشیا قیمت پارچه پرشیا پارچه پرشیا چیست پار
معایب پارچه پرشیا پارچه پرشیا مناسب چه فصلی است پارچه پرشیا مشکی مدل مانتو با پارچه پرشیا مشخصات پارچه پرشیا قیمت پارچه پرشیا پارچه پرشیا چیست پار

مشخصات پارچه پرشیا لنین مکانیک فوتوس

صنعت نساجی در سال ‌های اخیر در کشور ما با رشد و پیشرفت خوبی روبرو بوده و تنوع تولیدات پارچه افزایش پیدا کرده است. پارچه پرشیا لنین مکانیک فوتوس یکی از منسوجات مرغوب و با کیفیت بوده که توانسته در مدت زمان کوتاه با سرعت بالا بخش زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

در میان کارخانجات نساجی که هرکدام مشغول به تولید یک یا چند مدل از پارچه های مختلف بوده، تعداد زیادی از کارخانجات اقدام به راه اندازی خطوط تولید پارچه پرشیا مکانیک کرده ‌اند. چرا که با استقبال خوب این پارچه در بازار باید نیاز بازار را به طور کامل تأمین نمایند.

قیمت پارچه پرشیا
قیمت پارچه پرشیا

معمولاً پارچه های پرشیا مکانیک در بازار با نام ‌های مختلفی معرفی می گردند و هر مجموعه فروش یا کارخانه برای تولیدات خود نامی را در نظر می‌ گیرد. به همین جهت ممکن است شما با نام ‌هایی مانند پارچه های پرشین، پارچه پرشیا، پارچه مکانیک یا با نام کامل آنها پارچه پرشیا لنین مکانیک فوتوس روبرو شوید.

این پارچه در گروه پارچه های تخت باف قرار گرفته و از الیاف پلی استر ویسکوز و فلامنت در جهت بافت و تکمیل آن استفاده می گردد. معمولاً این پارچه را با عرض ۱۵۰ سانتی متر به طور کامل و دقیق تولید می ‌کنند تا برای الگو کشی و دوخت انواع لباس فرم مناسب گردد.

این پارچه را با استفاده از نخ های از قبل رنگ شده می بافند و به دلیل نفوذ رنگ در تمامی بخش های آنها از ثبات رنگی بالایی برخوردار است. به همین جهت در شستشوهای مداوم کیفیت خود را حفظ می کند.

معایب پارچه پرشیا
معایب پارچه پرشیا

در اینجا به چند مورد از مهمترین مشخصات و ویژگی ‌های پارچه های پرشیا اشاره می نمایم:

  • این پارچه کمترین میزان چروک پذیری را داشته و در طی استفاده روزمره شکل ظاهری خود را از دست نمی‌ دهد.
  • به دلیل نوع استفاده از الیاف خاص از ثبات رنگی بالا برخوردار بوده و حتی در مقابل نور خورشید نیز کیفیت رنگ آن از بین نمی رود.
  • تنوع بالای رنگ بندی موجب شده تا در هر شرایطی مناسب ترین رنگ انتخاب گردد.
  • در کنار جنس نرم و لطیف از طول عمر خوبی برخوردار است.
  • ایجاد نکردن هیچ نوع حساسیت پوستی سبب شده تا برای لباس مدارس در مقطع دبستان و حتی مهد کودک ها نیز مناسب گردد.

بهترین پارچه پرشیا مکانیک چه موارد استفاده ای دارد؟

پارچه پرشیا لنین مکانیک فوتوس جزء پارچه های مرغوب و با کیفیتی است که در جهت تولید البسه فرم بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. چرا که این پارچه تمامی ویژگی های منحصر به فرد مدنظر تولید کنندگان و مصرف کنندگان را به صورت یک جا دارد.

در صورتی که بهترین پارچه پرشیا مکانیک را تهیه کنید، با خیال راحت می توانید از آن در جهت تولید انواع لباس استفاده نمایید.

در اینجا به برخی از مهمترین موارد استفاده و کاربرد بهترین پارچه پرشیا مکانیک می پردازیم:

  • برای دوخت جلیقه و شلوارهای پسرانه در مقاطع مختلف تحصیلی
  • به جهت دوخت روپوش های مناسب برای مهد کودک ها
  • برای تولید و دوخت لباس و یونیفرم معلمان و سایر بخش‌های اداری
  • برای دوخت انواع مانتو شلوار فرم دخترانه در مقاطع مختلف
  • مورد استفاده در جهت تولید سرویس جهیزیه و مواردی از این قبیل

مراکز فروش پارچه پرشیا به صورت عمده

اگر در گروه مراکز تولیدی قرار می گیرید که با مدارس و آموزشگاه ها جهت تأمین لباس فرم آنها همکاری دارید، لازم است پارچه های مورد نیاز خود را به صورت عمده تهیه کنید. چرا که در خرید عمده پارچه مناسب می توانید کمترین میزان هزینه را پرداخت نمایید.

تا چند سال قبل از پارچه های متعددی جهت تولید لباس فرم مدارس و لباس فرم در مشاغل مختلف استفاده می‌ شد. اما در حال حاضر با گرایش بیشتر مصرف کنندگان به استفاده از پارچه های با کیفیت بالاتر، پارچه پرشیا لنین مکانیک فوتوس نیز جزء منسوجات پر کاربرد قرار گرفته است.

استقبال بالا از پارچه های با کیفیت که ایستایی خوبی بر روی بدن دارند و در برابر شست و شو نیز کیفیت خود را از دست نمی ‌دهند، سبب شده تا مراکز تولید کننده بیشتر از گذشته به دنبال تهیه پارچه پرشیا باشند.

به همین جهت در حال حاضر مراکز فروش پارچه پرشیا به صورت عمده بیشتر از قبل فعالیت می کنند، تا بتوانند در این بازار سود خوبی هم به دست آورند. زیرا انتخاب این مراکز اهمیت بیشتری برای خریداران دارد که ضمن دریافت پارچه ‌مناسب، هزینه مقرون به صرفه ای را نیز بپردازند.

انتخاب یک مجموعه برای خرید عمده که پارچه های خود را با تضمین کیفیت ارائه می دهد، می تواند خیال خریدار را راحت نماید. برای دسترسی به چنین مراکزی می توانید از طریق نمایندگی های معتبر و مجاز عرضه و پخش که با کارخانجات تولید کننده در ارتباط هستند استفاده نمایید.

بدین منظور می توانید از دو طریق با این نمایندگی ها ارتباط بگیرید:

مراجعه حضوری به نمایندگی های معتبر در شهرهای مختلف که تمامی منسوجات خود را از کارخانجات تولید کننده تهیه کرده و در صورت خرید عمده از درب کارخانه ارسال می کنند، بهترین انتخاب برای خریداران عمده محسوب می گردد.

در صورت نبود نمایندگی ها در نزدیکی خریداران استفاده از سایت های آنلاین معتبر یک گزینه مناسب است. در صورت مطمئن بودن از اعتبار سایت فروشنده با خیال راحت می توان محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کرده و در محل تحویل گرفت.

عرضه بهترین قیمت پارچه پرشیا لنین

عرضه بهترین قیمت پارچه پرشیا لنین موجب می شود تا مراکز تولیدی با خیال راحت بتوانند این پارچه مرغوب و با کیفیت را جهت تولیدات خود در حجم عمده تهیه کنند.

این مجموعه یکی از بهترین ها در این حوزه است که با داشتن ارتباطات گسترده خود به کارخانجات برند و مطرح شرایط عرضه و فروش پارچه پرشیا لنین مکانیک فوتوس را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه فراهم می ‌آورد.

در صورتی که تمایل به دسترسی قیمت مناسب پارچه پرشیا کیفیت بالا و تنوع در رنگ بندی این محصول را دارید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت کنید.

معایب پارچه پرشیا لنین
پارچه پرشیا مناسب چه فصلی است
پارچه پرشیا مشکی در اهواز
مدل مانتو با پارچه پرشیا تهران
مشخصات پارچه پرشیا تبریز
قیمت پارچه پرشیا مشهد
پارچه پرشیا چیست
پارچه مکانیک پرشیا فرم مدارس رشت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس با کارشناس فروش