به سایت ایران پود خوش آمدید.

آدرس:

اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها

تلفن تماس:

09131130224

پشتیبانی

09130858100

پخش عمده پارچه های اسپان باند بیمارستانی

آنچه در این مقاله می خوانید …

  • انواع پارچه های اسپان باند بیمارستانی
  • پارچه اسپان باند مناسب گان جراحی
  • عوامل موثر بر قیمت پارچه اسپان باند پزشکی کدام اند؟
  • پخش عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان

پارچه های اسپان باند بیمارستانی با عرض و گرماژ متنوع و رنگبندی مناسب مصارف بیمارستانی، از طریق بزرگترین مرکز پخش پارچه های بیمارستانی، به فروش مستقیم و بی واسطه می رسد. دریافت مشاوره از ایران پود

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

پارچه های اسپان باند به عنوان مصرفی ترین پارچه های بیمارستانی، با توجه به قیمت ارزانی که داشته، این روزها از جنبه اقتصادی بیمارستان های دولتی و خصوصی هم که شده؛ میزان تقاضای بالایی دارند.

متأسفانه با توجه به حضور برخی از واسطه ها و عرضه کنندگان ناشناخته در بازار پارچه بیمارستانی، ممکن است همین قیمت ارزان و مناسب از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، نصیب شما خریداران نگردد.

آیا می دانید که چگونه می توان در بازارهای کنونی، بهترین کیفیت و قیمت از انواع پارچه بیمارستانی اسپان باند را سفارش خرید در تناژ بالا داد؟ آیا خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی، می تواند راه گشا باشد؟

انواع پارچه های اسپان باند بیمارستانی

پارچه اسپان باند بیمارستانی تولید شده از الیاف پرس و بدون هیچگونه تار و پودی است که با مشخصات ذیل به صورت رولی، روانه بازارهای فروش می گردد:

عرض های پارچه اسپان باند بیمارستانی: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری (به صورت برش نخورده)

گرماژ پارچه اسپان باند بیمارستانی: ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ گرمی

طیف رنگی: سفید، آبی، صورتی، سبز و …

البته ناگفته نماند که پارچه های اسپان باند در کارخانجات ایران، به طور کلی با گرماژ ۸ الی ۴۰۰ گرمی تولید و عرضه شده اند، اما جهت مصارف ویژه بیمارستان ها، گرماژ ۳۰ الی ۹۰ گرمی این پارچه، بیشترین کاربرد و نرخ فروش را داشته اند.

پارچه های اسپان باند بیمارستانی دارای خصوصیاتی از قبیل آنتی باکتریال بودن، آنتی یو وی بودن، عدم پس دادن رنگ، لطافت زیر دست و غیره بوده اند. این پارچه ها مصارف ویژه ذیل را دارا می باشند:

  • تولید انواع گان جراحی
  • البسه فرم مخصوص بیماران مورد بستری در بخش ها
  • لباس فرم برای بخش های رادیولوژی
  • کلاه و ماسک جراحی
  • زیر انداز و رو اندازهای بهداشتی
  • ملحفه یکبار مصرف و بسیاری از مصارف دیگر

با توجه به مشخصات منحصربفرد پارچه های یکبار مصرف و قیمت ارزانی که این پارچه داشته؛ امروزه بسیاری از البسه و منسوجات بیمارستانی، با این پارچه ها تولید می گردند. البته که نمی توان از نقش شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی در این مراکز چشم پوشی کرد.

پارچه های اسپان باند بیمارستانی

پارچه اسپان باند مناسب گان جراحی

پارچه اسپان باند مناسب گان جراحی، عمدتا در دو رنگ آبی و سبز با گرماژ ۴۰ یا ۴۵ گرمی عرضه می گردد. گان جراحی نوعی لباس مخصوص جراحان و سایر پزشکان و پرسنل موجود در اتاق عمل می باشد.

امروزه بسیاری از تولید کنندگان انواع گان جراحی، به کیفیت خوبی از پارچه های یکبار مصرف جهت تولید این لباس ها، احتیاج دارند. انواع پارچه اسپان باند گان در کنار پارچه اسپان باند مناسب شان بیمارستانی عرضه می شود. در واقع شان همان لباس مخصوص بیماری بوده که قرار است مورد عمل جراحی قرار بگیرد.

به تمامی تولید کنندگان انواع گان و شان یکبار مصرف بیمارستانی، توصیه می گردد تا تناژ بالایی از این پارچه را تهیه کنند تا در قیمت خرید خود، کاملا سود کنند، چرا که خریدی مقرون به صرفه در انتظارشان خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت پارچه اسپان باند پزشکی کدام اند؟

شاید با خود این سوال را بپرسید که مگر قیمت پارچه اسپان باند پزشکی، قیمتی ارزان نبود؟ پس چرا مهم است که عوامل موثر بر تغییرات قیمت پارچه های اسپان باند بیمارستانی را بدانیم؟

شایان ذکر است که بسیاری از تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی تازه تأسیس، که خواهان تأمین نیاز پارچه های خود با اقتصادی ترین شیوه ممکن هستند، امکان دارد اسیر دست واسطه ها و دلالان در بازار پارچه بیمارستانی گردند.

این واسطه ها اجازه نمی دهند که قیمت واقعی و منصفانه پارچه اسپان باند به دست این مراکز تولیدی مصرف کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی رسیده باشد. پس همینجا متوجه شدید که یکی از فاکتورهای موثر در تعیین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی پزشکی، همین واسطه ها و دلالان هستند.

یک سری از فاکتورها هم برمی گردد به مشخصات خود پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی که عبارتند از: عرض پارچه، گرماژ پارچه و کیفیت پارچه. تمامی این فاکتورها با قیمت، رابطه مستقیم دارند. یعنی هر چه عرض، گرماژ و کیفیت پارچه های اسپان باند بیشتر باشد، قطعا قیمت آن نیز گرانتر خواهد بود.

فاکتور مهم بعدی، نحوه خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی است. شما می توانید به صورت حضوری یا به شکل اینترنتی و غیر حضوری، نیاز پارچه ای خود را تأمین کنید. بنظر می رسد که خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی از مراکزی که مستقیما با کارخانجات معتبر تولید کننده پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف، در ارتباط هستند، می تواند خریدی مقرون به صرفه را برای خریداران رقم بزند.

پخش عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان

پخش عمده پارچه های اسپان باند بیمارستانی از طریق این مجموعه، به سبب آنکه مستقیما از درب کارخانه انجام می گردد، با قیمت ارزانتری همراه است. پس مقصود از قیمت ارزان پارچه اسپان باند بیمارستانی، کیفیت پایین این پارچه نمی باشد.

شما به عنوان خریدار پارچه بیمارستانی اسپان باند که طرف قرارداد با بیمارستان های دولتی و خصوصی هستید، می توانید همین حالا سفارش خرید اینترنتی خود از حجم مورد نیازتان را در کمترین زمان ممکن ثبت نمایید.

این مجموعه ضمن ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید، امکان خریدی آگاهانه از عرض و گرماژ انتخابی و لیست قیمت پارچه های اسپان باند بیمارستانی برای شما رقم می زند.

پارچه اسپان باند ۶۰ گرم

آشنایی با پارچه های بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی
پارچه ترگال سفید
پارچه کجراه سفید
پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی
پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی
پارچه تنظیف
پارچه ترگال سبز بیمارستانی
پارچه کجراه سبز بیمارستانی
پارچه ترگال چاپی اسکراپ
پارچه تترون بیمارستانی
پارچه کجراه خدمات

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

پارچه مدارسی :قیمت عمده
شرکت نساجی فدک اصفهان
پارچه کجراه بروجرد : لباس کار
پارچه لباس کار در شهرک‌های صنعتی: راهنمای انتخاب
پارچه لمینت تنفسی بیمارستانی : لیست قیمت
معرفی پارچه تنظیف پوشکی  

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش