به سایت ایران پود خوش آمدید.

آدرس:

اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها

تلفن تماس:

09131130224

پشتیبانی

09130858100

معرفی پارچه کرپ حریر جت بلک مشکی

معرفی پارچه کرپ حریر

در این مقاله به معرفی پارچه کرپ حریر خواهیم پرداخت.

با فرا رسیدن فصل گرم سال استفاده از پارچه های سبک و نازک طرفدار پیدا می کند زیرا لباس های حریر بسیار خنک و سبک هستند. برای بافت پارچه حریر از ابریشم طبیعی یا مصنوعی استفاده می شود. کاربرد ابریشم کمک می کند تا پارچه لطیف و سبک داشته باشیم. در صد ابریشم به کاربرده شده در انواع پارچه حریر متفاوت است. با تغییر نسبت ابریشم جنس و نام پارچه تغییر می کند. یکی از پارچه های حریر پرطرفدار پارچه کرپ حریر می باشد. سطح این پارچه حریر مانند کرپ است. سبک و شفافیت آن نیز مانند حریر است. رنگ ماتی دارد و برای دوخت لباسهای مجلسی و شومیز بسیار کاربرد دارد. برای پیراهن های ماکسی و پیراهن هایی که به پارچه لخت احتیاج دارند نیز مناسب است. در واقع پارچه های حریر بدلیل سبکی و لطافتی که دارند جزء پارچه ها پرکاربرد هستند. حریر کرپ کمی ضخیم تر از حریر ژرژت می باشد، کش نمی آید و آبرفت ندارد و برای دوخت این پارچه نیازی به آستر نیست.

طریقه شستشو پارچه کرپ حریر: به دلیل لطافتی که دارد بهتر است با دست و با آب و دمای ۳۵ درجه شسته شود و برای اینکه تازگی اولیه خود را حفظ کند کمی سرکه سفید در مقداری آب ریخته و پس از شست وشو در این محلول آبکشی شود و اتو کشی در دمای پایین و به صورت غیر مستقیم انجام شود به این صورت که پارچه ای نخی بر روی لباس پهن و سپس اتو شود.

کرپ حریر
کرپ حریر

کاربرد پارچه کرپ حریر

این نوع پارچه ظریف و با دوام است و برای دوخت انواع زیر کاردبرد دارد:

  • لباس‌های مجلسی
  • دوخت لباس‌های مردانه
  • دوخت لباس های زنانه
  • دوخت لباس های بچگانه

نکات مورد توجه در خرید پارچه کرپ حریر

در هنگام خرید پارچه کرپ حریر باید به عرض پارچه-نوع خرید(اینترنتی یا حضوری)-روش دریافت پارچه خریداری شده- توجه به هماهنگ بودن رنگ طاقه ها پیش از برش و معتبر بودن مراکز فروش توجه نمود. ما به شما جهت خریدی آسان و مطمئن، خرید اینترنتی از نمایندگان فروش خود را پیشنهاد میدهیم. خریدی مطمئن را یک بار با ما امتحان کنید تا لذت خریدی ایمن را تجربه نمایید.

مزایای خرید اینترنتی پارچه کرپ حریر

کاهش وقت و هزینه، افزایش سرعت خرید و امکان مقایسه قیمت ها و … از مزایای مهم خرید اینترنتی پارچه می باشد. لذا به تولید کنندگان برای خریدی مقرون به صرفه و با قیمتی مناسب، خرید اینترنتی پارچه توصیه می شود. شما می توانید هم اکنون جهت خرید اینترنتی پارچه کرپ حریر با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

تلفن دفتر مرکزی: ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴

موبایل:۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

قیمت پارچه کرپ حریر درجه یک
قیمت پارچه کرپ حریر مانتویی
قیمت پارچه کرپ حریر گلدار
قیمت پارچه کرپ حریر مشکی
پارچه کرپ حریر سفید
قیمت پارچه کرپ حریر ساده

ارسال پارچه به افغانستان-ترکمنستان و عراق با شرایطی عالی.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

پارچه مدارسی :قیمت عمده
شرکت نساجی فدک اصفهان
پارچه کجراه بروجرد : لباس کار
پارچه لباس کار در شهرک‌های صنعتی: راهنمای انتخاب
پارچه لمینت تنفسی بیمارستانی : لیست قیمت
معرفی پارچه تنظیف پوشکی  

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش