به سایت ایران پود خوش آمدید.

آدرس:

اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها

تلفن تماس:

09131130224

پشتیبانی

09130858100

رنگبندی جدید پارچه های پرشیا مکانیک

کارخانه های نساحی اصفهان از فعال ترین تولید کنندگان انواع پارچه مانند پرشیا مکانیک هستند که بهترین تولیدات خود را در سراسر کشور عمده ای توزیع می کنند. پارچه های پرشیا مکانیک تولید شده در کارخانجات اصفهان، علاوه بر استفاده در فرم مدارس برای دوخت فرم ادلری آقایان و بانوان نیز به کار برده می شود.

همانطور که می دانید از دغدغه اصلی کارمندان، چروک شدن فرم کارشان می باشد و همواره جویای خرید البسه ای مرغوب هستند. مانتو و شلوار های دوخته شده با پارچه پرشبا مکانیک، با توجه به خصوصیت این پارچه، مزیت ضد چروکی دارد و مورد استقبال برای دوخت مانتو و شلوار های اداری قرار گرفته است. در میان تولیدات انبوه آن، محصولات کارخانه های اصفهان از درجه کیفیت و مرغوبیت برتری نسبت به سایر تولیدات داشته و به صورت عمده به سراسر کشور توزیع و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

قیمت انواع پارچه پرشیا مکانیک

در حال حاضر توسط نمایندگی ها و منابع اصلی فروش پارچه پرشیا مکانیک، خریداران می توانند ضمن دریافت رایگان کالیته رنگبندی پارچه و نمونه های عدلی، تنها قیمت کارخانه را برای خرید بپردازند و در کوتاه ترین زمان ممکن، سفارشات خود را تحویل بگیرند.

انواع پارچه پرشیا مکانیک

مشخصات بهترین پارچه پرشیا مکانیک فرم مدارس چیست؟

پارچه پرشیا مکانیک در بسیاری از مدارس کشور جهت دوخت لباس فرم دانش آموزان استفاده شده است. اما آیا می دانید مشخصات بهترین آنان چیست؟
طرح و مشخصات پارچه های پرشیا مکانیک سبب شده است که در بسیاری از مدارس و‌ در مقاطع تحصیلی مختلف از آنها برای دوخت لباس فرم مدارس استفاده گردد.

مشخصات بهترین پارچه پرشیا مکانیک فرم مدارس چیست؟

پارچه های پرشیا مکانیک

یکی از مشخصات پارچه پرشیا مکانیک خاصیت چروک پذیری کم آن می باشد و همین دلیل در لباس فرم مدارس اهمیت بسیاری دارد.

چروک پذیری اندک پارچه پرشیا مکانیک سبب می شود که لباس فرم دانش آموزان، ظاهر و زیبایی خود را از دست ندهد. یکی دیگر از مشخصات بهترین پارچه پرشیا، ثبات رنگ این پارچه می باشد و در شستشو های مکرر کیفیت رنگ خود را از دست نمی دهد.

به دلیل آنکه در زمان تولید و تکمیل پارچه پرشیا از نخ رنگ شده استفاده می گردد، قطعا از ثبات رنگ بسیار بالایی به نسبت سایر تولیدات برخوردار می باشد.

انواع پارچه پرشیا مکانیک در عمده فروشی های معتبر شهرهای گوناگون مانند اصفهان به قیمت روز خرید و فروش می شود. کاربرد عمده انواع پرشیا مکانیک چیست؟
انواع پارچه های پرشیا که به مکانیک نیز شهرت دارد، از آن دسته پارچه های پر کاربرد در صنعت مد و پوشاک است. به دلیل مشخصات و مزیت های خوب آن، همواره به صورت عمده و قیمت ارزان خرید و فروش می شود.
آیا می دانید دلیل ثابت بودن رنگ آن چیست؟
به دلیل آنکه در تولید این پارچه، نخ رنگ شده بافته می شود پس از لحاظ ثابت بودن رنگ اطمینان خاطر داشته باشید.
خاصیت ضد چروک این پارچه نیز سبب استقبال روز افزون از آن شده است و به وفور در دوخت مانتو و شلوار، فرم مدارس استفاده می گردد

خرید و فروش انواع پارچه پرشیا معروف به مکانیک در دو نوع خارجى و ایرانى با ارزان ترین قیمت در مرکز نمایندگى ما عرضه مى شود.
براى تهیه این پارچه سفارشات عمده اى شما توسط خود ما ارسال مى شود.
تمامى پارچه هاى مورد نیاز لباس فرم به خصوص فرم مدارس و لباس کار مانند ترگال ، کجراه ، تترون ، خرج کار ، فاستونى و شبه فاستونی و پارچه هاى پرشیا را از ما بخواهید.

عرضه و فروش مستقیم انواع پارچه پرشیا مکانیک با ۱۰ رنگ زیبا و زیردست بسیار لطیف مخصوص دوخت لباس فرم مدارس و مانتو و شلوار معلمان و دانش آموزان.
پارچه های پرشیا مکانیک عرضه شده با کمترین درصد چروک پذیری بوده و با داشتن جنس مقاوم سبب بالا رفتن عمر لباس های دوخته شده می گردد.
همچنین فروشگاه ایران پارچه نمونه طرح دار از پارچه پرشیا را نیز تولید و با بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه می نماید.
برای دیدن رنگبندی و یا تقاضای ارسال رایگان کالیته با مدیریت فروش ایران پارچه تماس بگیرید.

برای خرید از مرکز فروش انواع پارچه پرشیا مکانیک ایرانی و خارجی بهتر است از قیمت های بازار مطلع باشید تا تفاوت ها را درک کنید.
انواع پارچه مورد نیاز لباس فرم و لباس کار را تامین می کند.
با هر مقدار بودجه ای می توانید انواع پارچه ترگال ، کجراه ، تترون ، نسوز ، پیراهنی ، فاستونی و خرج کار را تهیه کنید.
در هر جای ایران هستید با ما ارتباط بگیرید.

خرید انواع پارچه مورد نیاز فرم مدارس و لباس کار اعم از پارچه های پر فروش ترگال، کجراه، تترون، پرشیا، فاستونى و خرج کار از برند هاى مشهور و شناخته شده اصفهان.
با نمایندگى واحد اصفهان در ارتباط باشید.۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴

طرح جدید پارچه پرشیا لنین

معایب پارچه پرشیا سهند
پارچه پرشیا سهند مناسب چه فصلی است
پارچه پرشیا مشکی سهند
مدل مانتو با پارچه پرشیا سهند
مشخصات پارچه پرشیا سهند
قیمت پارچه پرشیا سهند
پارچه پرشیا سهند چیست
پارچه مکانیک پرشیا سهند فرم مدارس

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

پارچه مدارسی :قیمت عمده
شرکت نساجی فدک اصفهان
پارچه کجراه بروجرد : لباس کار
پارچه لباس کار در شهرک‌های صنعتی: راهنمای انتخاب
پارچه لمینت تنفسی بیمارستانی : لیست قیمت
معرفی پارچه تنظیف پوشکی  

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش